Klanttevredenheidsonderzoek

Ontdek jezelf! in Mystery - & klanttevredenheidsonderzoek

Een inhoudelijke meting van de contact momenten met uw organisatie is mogelijk door het instrument van Mystery bezoeken in te zetten.

KCM Mystery bellers, schrijvers en bezoekers geven uw organisatie feedback op het klantcontact. In een overzichtelijke rapportage leest u bevindingen en verbetervoorstellen terug.

Meten is weten, weten is verbeteren!

Ontdek jezelf! in Mystery - & klanttevredenheidsonderzoek Terug naar overzicht open inschrijving Voorafgaand aan het traject stellen wij met u de meetpunten in het contact moment vast. En stellen wij een pool van mystery bezoekers samen. Zij meten de contact momenten met uw organisatie.

Het resultaat van het onderzoek bestaat uit een rapport waarin de sterke en de verbeterpunten in het contact zijn opgenomen. Daarnaast kan in detail worden bekeken hoe één bepaald contactmoment verlopen is.

Deze dienstverlening was oorspronkelijk een onderdeel van KCM Consultancy & Advies en ontwikkelt zich momenteel door als een zelfstandige serviceline binnen onze dienstverlening.

Neemt u met vragen of opmerkingen gerust contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak!